20 Mayıs 2011 Cuma

Hello Kitty Bilezik

Deroş’a Hello Kitty bilezik. Kıymetlimiz Derin 3 yaşında. Hangi karakter favorisi diye sorduğumda annesinden Hello Kitty yanıtını aldım. Internetten bulduğum Hello Kitty modellerinden bana göre en sevimlisini bulup şirin bileziği yapabilmek için zaman kolladım. Ankara’nın karlar altında kaldığı ve sabah servisler evlerimize ulaşamayınca işyerimizin tatil edildiği 9 Mart günü oturup sabah erken saatlerde  polimer killerimle oynama zevki yaşadım. Beyaz hamurumu kretuarla modele göre kesip çiçekli tokası  ile burun ve bıyık detaylarını tamamladım. Gözleri için siyah boncuk kulandım. Bileziğin ipini geçirebilmek için takı çivisini kulaklarının altından dikkatlice geçirdim. Hello Kittycik yarım saat içinde tamamlandı. 1100 de 20 dk fırınladıktan sonra soğumasını bekledim, çiviyi çıkardım ve fimo verdiği ile iki kat cilaladım. Bu arada bıyıklarından biri zarar gördü maalesefL Önceden aldığım boncukları lastik misinaya dizip kitty ile birleştirdim veee Deroş’un bileziği hazır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder