17 Ocak 2011 Pazartesi

Fırından taze çıktı, Yeni Fimolar...


Fimo hamuruna şekil verdikten sonra 110-130 derecede fırınladığım için bu ifadeyi tam anlamıyla kullanabiliyorum:) Geçtiğimiz hafta bir heves gittiğim Tahtakale'den fimolarımı aldım, geldim. Üretime başladım:)

Bir taraftan magnet yapmaya devam ederken diğer taraftan sevimli, çoğunlukla da şaşkın bakışlı minyatür heykelcikler yapmaya başladım. Şimdilik karakterler konusunda Etsy'de ürünlerini sergileyen diğer fimo severlerden esinleniyorum. O kadar şirin oluyorlar ki bittikten sonra bakmaya doyamıyorum ama bloglardan okuduğum kadarıyla fimoyla uğraşan bir çok kişide benzer eğilim mevcut:)


Boyutlarını ifade edebilmek için yanlarına obje koymayı atlamışım ama hepsinin 1 TL'ye oturabilecek minyatürlükte olduğunu söyleyebilirim.






Daha önce yaptığım anahtarlığıma ilave cupcake


Özel sipariş civciv

Bu horozcuk mıknatıslanıp magnet olacak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder