18 Temmuz 2011 Pazartesi

Çok Sevimli, Değil mi?

En çok sevdiğim modellerimden biri bu küçük yengeçcik. Internette gördüğüm bir modeli uyguladım yine. Kırmızı kocaman kafasını(kocaman dediğime bakmayın çapı yine 1 TL boyutunda) yaptıktan sonra kıskaçlarını ve kuyruğunu yaptım. Kürdan yardımıyla gözlerini ve çiçek tokasını monte ettim. Fırınladıktan sonra bir süre cila sürmemeyi tercih ettim ve banyomuzdaki yerine yerleştirdim.  Ama sonra gelip gidip sevmeye başlayınca kirlenmesinden korktum ve fimo verniği ile cilaladım.


Banyomuza her girdiğimde diğer arkadaşları ile beni karşılıyorJ Diğer arkadaşları kim mi?
Biri yandaki minik cup cake. Kendisi 5 krş boyutlarında. Bir dahaki sefere boyutlarını gösterebilmek için yanlarında bozuk paralarla fotoğraflayacağım yaptıklarımıJ Yengeçciğin kocaman kalpli ama hüzünlü arkadaşı ise ayrı bir yazı konusu olacak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder