29 Mayıs 2011 Pazar

Bonus Kafa Anahtarlık

Tayılımın siparişi kendisi kıvırcık saçlı olduğu için bonus kafa anahtarlıktı. Öncelikle ellerim ve zemin kirlenmeden 70 numara ten rengi fimo ile başını hazırladım. Bunun için hamuru yaklaşık 3 mm kalınlığında açıp 1 TL boyutunda yuvarlak kurabiye kalıbı ile kestim. Gözleri için kahverengi minik fimo parçaları ve siyah boncuk kullandım. Saçlar için 58 Metallic Opal Green fimo hamuru ile sarı hamur kullandım. Rulo ile inceltiğim sarı ve yeşil hamurları üstüste koydum ve uzun kenar etrafında sardım. Şeffaf dosyanın üstüne koyduğum başın etrafında 3 mm kalınlığında dilimlediğim saç kıvrımlarını yerleştirdim. Canlılık kazandırması için kırmızı kocaman küpeler yaptım ve dosyayı kapatarak rulo ile üzerinden geçtim ve parçaların birbiri ile bütünleşmesini sağladım. Sonrasında evdeki takı malzemeleri ile küpeyi ve saçını zenginleştirdim. Son olarak elimde oluşturduğum ince yeşil fimo parçacıkları ile modelin tamamını çevreledim ve bütünsel bir görüntü oluşmasını sağladım. Fırınlamadan önce anahtarlığı takmak için delik açtım. Pişirme işlemi tamamlandıktan sonra soğuyan modelimi cilaladım ve anahtarlığı taktım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder